Kontakt
Enne meiega ühendust võtmist lugege palun hoolikalt läbi järgmine teave:
- Kui soovite teada oma tellimuse staatust:
→ Minge meie tellimuse jälgimise lehele: jälgi minu tellimust. Sisestage oma tellimuse number (leitav tellimuse kinnituskirjas) ning e-posti aadress, mida kasutasite tellimuse esitamisel.
- Kui te ei ole saanud tellimuse kinnituskirja:
→ Pärast tellimuse esitamist peaksite saama e-kirja koos tellimuse numbriga. Kui te ei ole tund aega pärast tellimuse esitamist midagi saanud, kontrollige esmalt oma rämpsposti kausta. Kui ka seal ei ole midagi, võtke meiega ühendust e-posti teel.
- Kui soovite oma tellimust muuta:
→ Palun täpsustage otse, milliseid muudatusi soovite tellimuses teha. Tellimuse muutmine on võimalik vaid juhul, kui pakk ei ole veel meie laost välja saadetud. Kui tellimus on juba teele pandud, ei ole võimalik seda enam muuta.
- Kui teie toode on kahjustatud või ei vasta tellitule:
→ Lisage oma e-kirjale kindlasti foto ja selge selgitus olukorra kohta.
- Kui soovite teada, kas teie kardinad sobivad teie akendele:
→ Palun lisage oma e-kirjale foto aknast ja aknapuust ning kirjeldus, et saaksime aidata sobivuse osas.
Lisainfot leiate meie KKK-st – tõenäoliselt on vastus teie küsimusele seal olemas.
Kui vaatamata kogu sellele infole ei leia te siiski vastust oma küsimusele, võtke meiega ühendust kasutades allolevat kontaktivormi.
⚠️ OLULINE! Palun märkige kindlasti oma tellimuse number – vastasel juhul võib teie päringu töötlemine viibida.
📩 Kui olete meile kirja saatnud vastame Teile 2 tööpäeva jooksul. Palun ärge saatke mitut kirja – me vastame teile esimesel võimalusel.